PRO REGISTROVANÉ ZÁKAZNÍKY

Přihlaš se na Softcom.cz Nakupuj a získej body Užívej si odměny

Výběr z katalogu odměn (pro přihlášené)
Všeobecné podmínky BONUS programu

1. O věrnostním programu

Věrnostní program je určen pro všechny naše zákazníky, kteří jsou registrováni na webových stránkách e-shopu www.softcom.cz, nebo http://shop.softcom.cz, jehož cílem je podpořit prodej zboží prostřednictvím společnosti SOFTCOM Group, spol. s r.o. a ocenit stávající spolupráci zákazníků.

2. Postup sbírání bodů

Zákazník prostřednictvím nakupovaní získává body, které se sčítají s každým nákupem a následnou úhradou za zboží, které je objednáno přes e-shop a je zahrnuto ve věrnostním programu. Po nasbírání potřebného počtu bodů lze body vyměnit za zboží, které je uvedeno v katalogu Věrnostního programu.

3. Podmínky pro získání bodů a odměny

Body se načítají za nákupy vždy v rámci jedné registrace za kalendářní rok. Body jsou nepřenosné. Zahraniční firmy nebo zákaznici nakupující bez DPH jsou vyloučeni z bonus programu. Z programu jsou také vyloučeni zaměstnanci SOFTCOM Group, spol. s r.o. včetně rodinných příslušníků

Každý zákazník může sledovat stav svých bodů na svém účtě => Bonus program. Zákazník musí být přihlášen !

Body se sčítají za Vaše nákupy od 1.1. vždy do konce téhož roku. Uzávěrka nasbíranych bodů pro všechny klienty je vždy 31.12. daného roku, neuplatněné body budou stornovány. Softcom group, spol. s r.o. si vyhrazuje právo určovat hodnotu, počet a odměnu v katalogu v průběhu trvání věrnostního programu. Body neslouží jako platební prostředek pro nákup a nelze je připisovat dodatečně. Odměna nebude uznána pokud zákazník bude mít vůči společnosti SOFTCOM Group, spol. s r.o. závazky po splatnosti.

4. Předání odměny

Zákazník odměnu za Věrnostní program přebírá nejpozději do konce února roku následujícího, kterou si vyžádá přes eshop system. Nepřevzaté odměny propadají. Nárok na předání odměny vzniká po splnění všech podmínek. Předání odměny se děje na základě těchto splněných podmínek :

- dosažení potřebných bodů

- zákazník má všechny faktury řádně uhrazeny

Předání probíhá osobně po podepsání předávacího protokolu, či jiným způsobem po dohodě s obchodníkem, který Vám je přidělěn. Objednání odměny je přes eshop system, v krajním případě můžete napsat zvolenou odměnu společně se svým ID číslem zákazníka, jménem a emailem na ebicikova@softcom.cz a zvolit způsob převzetí. Odměna bude v co nejkratší době připravena k převzetí nebo zaslána.

5. Reklamace a vrácení odměny

Vadnou či poškozenou odměnu lze do 5 dnů od převzetí reklamovat, věc musí být nepoškozená a je nezbytné předložit předávací protokol.

6. Případy neuznání bodů

Případy neuznání bodů - body byly získány v rozporu s dobrými mravy; body byly získány z důvodu omylu nebo technické chyby systému; body se vážou na promo akci, která byla z jakéhokoliv důvodu zrušena, nebo byla poskytnuta náhrada jiným způsobem.

 
 

Váš obchodník

 

Zákaznické centrum

267311592

267311593

eshop@softcom.cz

 
 
 
 

 

 

Porovnat - 0 ks

 

 

 

 

  Kód Název produktu Vaše cena    

 
 
 


 
 
 

 

Naposledy navštívené

 


 

 

 
    Kód Název produktu Vaše cena  

 
 
 


 
 
 

 

 

 


Pricemania

NajNakup.sk - Objavte najlepšie ceny na slovenskom internete."

Heureka





Superdeal

 
 
 

TOPlist TOPlist




 
 

 

 
 
 
 
 



Košík
0 položek
0

 

 

 



 
 
 


 


 
Přihlášení
 

 

 

 

Provozuje SOFTCOM Group, spol. r. o., sales@softcom.cz

Technické řešení © 2017 CyberSoft s.r.o.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 
 
 

K provozování našeho webu www.softcom.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.