Kde se reklamuje vadné zboží

 

Otázka:

Kde můžu reklamovat vadné zboží ?

 

Odpověď:

Lze se zhruba řídit tímto postupem:


1) Zkontrolujte si na naší stránce se seznamem autorizovaných servisních středisek možnost reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

  Více informací naleznete ZDE

 

2) Jedná-li se o výrobky jako jsou např. PC komponenty a neexistuje pro ně autorizovaný servis, reklamujte u naší firmy

  Více informací naleznete ZDE

 

3) Pokud reklamujete PC, který jsme Vám stavěli na zakázku a testovali, reklamujte také u naší firmy

  Více informací naleznete ZDE

 

4) Jestliže máte zakoupené PC díly a PC vykazuje nějaký problém, obraťte se na servis, který Vám PC sestavoval. Po diagnostice v tomto servisu reklamujte pouze

  vadný díl (viz. bod 2)

  Nemáte-li tuto možnost, můžete si s naším servisním oddělením domluvit diagnostiku takového PC. Tato diagnostika, montáž a demontáž je ovšem službou placenou

  dle ceníku servisních prací.

  Více informací naleznete ZDE

 
 
 
 
­ ­
­
Košík
0 položek
 
0
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Domácí spotřebičeElektronikaFotoHerní konzoleKomponentyNotebookyPeriferiePočítačeSoftwareTelefony
KATALOG
www.softcom.cz
 

 

 
Zobrazit klasickou verzi

© 2020 SOFTCOM Group, spol. r. o.

Technické řešení © 2020 CyberSoft s.r.o.

 
 
 

K provozování našeho webu www.softcom.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.