Otázka:
Kde můžu reklamovat vadné zboží ?
Odpověď:
Lze se zhruba řídit tímto postupem:
1) Zkontrolujte si na naší stránce se seznamem autorizovaných servisních středisek možnost reklamovat přímo v autorizovaném servisu. Každý solidní výrobce samostatně funkčního zboží má nasmlouvaného servisního partnera se speciálně vyškolenými techniky.
Nejsou-li informace v našem seznamu aktuální, zcela jistě je uvádí výrobce na svých webových stránkách a jsou též uvedené obvykle i v návodu nebo záručním listu, který je výrobcem přiložen.
Více informací naleznete ZDE
2) Jedná-li se o výrobky jako jsou např. PC komponenty a neexistuje pro ně autorizovaný servis, reklamujte u naší firmy
Více informací naleznete ZDE
3) Pokud reklamujete PC, který jsme Vám stavěli na zakázku a testovali, reklamujte také u naší firmy
Více informací naleznete ZDE
4) Jestliže máte zakoupené PC díly a PC vykazuje nějaký problém, obraťte se na servis, který Vám PC sestavoval. Po diagnostice v tomto servisu reklamujte pouze
vadný díl (viz. bod 2)
Nemáte-li tuto možnost, můžete si s naším servisním oddělením domluvit diagnostiku takového PC. Tato diagnostika, montáž a demontáž je ovšem službou placenou
dle ceníku servisních prací.
Více informací naleznete ZDE