Lze reklamovat v Softcomu zboží, jež má svůj autorizovaný servis ?

 

Otázka:

Můžu jakékoliv zboží reklamovat u vaší firmy, i když má autorizovaný servis ?

 

Odpověď:

Všechny reklamace koncového spotřebitele jsou samozřejmě možné předat k reklamačnímu řízení na servisním oddělení naší firmy. Jedná se o veškeré námi prodávané zboží. Doporučení v tomto ohledu je ovšem, využívat výhod autorizovaných servisů. 
Výhody:
- rychlejší vyřízení reklamace(naše firma též musí přeposlat reklamaci do tohoto servisu), řádově se jedná o týden
- možnost přímé komunikace zákazníka se servisem(s konkrétním pověřeným servisním technikem)
- není nutné se jakkoliv obtěžovat s cestou do a ze servisu. Reklamace je možné do servisu zaslat např. Obchodním balíkem Českou poštou z místa svého bydliště.
- u dražších či rozměrnějších výrobků autorizovaný servis řeší dopravu do i ze servisu na vlastní náklady přepravní službou. Tato možnost je především u monitorů, notebooků, atd. 

Detilní informace naleznete na našich stránkách v seznamu autorizovaných servisních středisek, kde naleznete konkrétní informace v závislosti na výrobci, či servisu -Autorizované servisy

 
 
 
 
­ ­
­
Košík
0 položek
 
0
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Domácí spotřebičeElektronikaFotoHerní konzoleKomponentyNotebookyPeriferiePočítačeSoftwareTelefony
KATALOG
www.softcom.cz
 

 

 
Zobrazit klasickou verzi

© 2021 SOFTCOM Group, spol. r. o.

Technické řešení © 2021 CyberSoft s.r.o.

 
 
 

K provozování našeho webu www.softcom.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.