Kde mohu reklamovat PC sestavu ?

 

Otázka:

Kde mohu reklamovat sestavu, jež jste mi stavěli na zakázku ?

 

Odpověď:

Postup reklamace je obdobný jako v případě reklamování zboží, jež nemá autorizovaný servis viz. FAQ: Jak reklamovat vadné zboží u firmy Softcom Jediným rozdílem je, že při reklamaci na dálku nelze přes shop vytvořit žádné číslo reklamace. Zde je nutné reklamaci zaslat formou dopisu. Původní obal doporučujeme nahradit novým a nebo zpevnit, protože svou funkci již splnil a pro další cestu již nemá potřebnou odolnost.

POZOR: tento postup se vztahuje pouze k sestavám Softcom montovaným na zakázku. Značkové PC(HP, Fujitsu-Siemens, Acer) se reklamují v autorizovaných servisech jednotlivých výrobců, viz. bod 1) FAQ: Kde se reklamuje vadné zboží

 
 
 
 
­ ­
­
Košík
0 položek
 
0
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Domácí spotřebičeElektronikaFotoHerní konzoleKomponentyNotebookyPeriferiePočítačeSoftwareTelefony
KATALOG
www.softcom.cz
 

 

 
Zobrazit klasickou verzi

© 2020 SOFTCOM Group, spol. r. o.

Technické řešení © 2020 CyberSoft s.r.o.

 
 
 

K provozování našeho webu www.softcom.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.