Jak reklamovat vadné zboží u firmy Softcom

 

Otázka:

Jakým způsobem lze reklamovat zboží zakoupené u vaší firmy ?

 

Odpověď:

Zboží lze vracet v zásadě dvojím způsobem, osobně v naší pobočce v Praze a v Brně, nebo na dálku t.j. poštou, nebo jiným dopravcem. V Praze a v Brně máme plně vybavené servisy pro případné testování, takže mnoho reklamací, převážně nového zboží, se snažíme vyřídit na místě. Samozřejmě je nutné přihlédnout k typu zboží(např.: jedná-li se o standardní zboží, které je skladem, obvykle lze měnit na místě, jestliže se ale jedná např. o náplň do tiskárny, je nutné otestování přímo v autorizovaném servisu).
Pro reklamaci zboží doporučujeme dodržet tyto zásady:
- zboží, jež má své výrobní číslo shodné na výrobku, obalu výrobce i na našem identifikačním štítku - zde není zapotřebí nic jiného než dotyčné zboží a při reklamaci je nutné uvést přesný popis závady
- zboží, jež má vygenerované SN na našem identifikačním štítku, tj. neodpovídá žádnému označení na zboží nebo obalu výrobce - zde doporučujeme spolu s vadným zbožím přinést k reklamaci alespoň část obalu s naším identifikačním štítkem a štítkem výrobce.
- k prokázání platnosti záruky při reklamaci zboží na našich pobočkách lze také použít i číslo objednávky.


Tak jako lze objednávat na dálku, lze i reklamovat. Postup je jednoduchý. Otevřete si naše internetové stránky www.softcom.cz. V menu kliknete na položku Zadání nové reklamace
Pro zadání nové reklamace stačí SN zboží (nebo klikněte pouze na "Hledat" a budou nalezeny všechny Vámi zakoupené položky), případně si můžete zboží vybrat např. z určité faktury(pokyny naleznete na obrazovce). Vyplníte dále popis závady, příslušenství a vytvoříte novou reklamaci. Systém vygeneruje číslo reklamace a adresu.

Pokud máte nějaký problém při zadávání reklamace (chybný login a nemůžete např. zboží najít, tedy nelze vygenerovat číslo RMA apod.), můžete nás kontaktovat na emailu servis@softcom.cz.
Do emailu napište název zboží (případně kód), číslo nákupního dokladu a popis závady. RMA číslo Vám vygenerujeme a pošleme zpět na email.

Poté:

a) Zboží perfektně zabalte a zašlete na uvedenou adresu (nejlépe Českou poštou) - na balík uveďte vygenerované číslo reklamace.

b) Přineste osobně na některou z našich poboček.

c) Přineste osobně na výdejní místo, ale předtím nás nejdříve kontaktujte na emailu servis@softcom.cz, abychom mohli zajistit svoz na naše náklady.

 


Po přijetí zboží do reklamace Vám je bezodkladně zaslán informační e-mail o přijetí reklamace.
Po vyřízení reklamace přijde e-mail s výzvou k odběru. Zboží si zpět můžete vyzvednout osobně, nebo po odpovědi na tento e-mail je možné zaslat se zbožím nebo sólo přepravní službou zpět na adresu uvedenou ve Vaší registraci.

 
 
 
 
­ ­
­
Košík
0 položek
 
0
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Domácí spotřebičeElektronikaFotoHerní konzoleKomponentyNotebookyPeriferiePočítačeSoftwareTelefony
KATALOG
www.softcom.cz
 

 

 
Zobrazit klasickou verzi

© 2020 SOFTCOM Group, spol. r. o.

Technické řešení © 2020 CyberSoft s.r.o.

 
 
 

K provozování našeho webu www.softcom.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.