Koupil jsem si komponenty, postavil PC, jak jej mohu reklamovat ?

 

Otázka:

Jakým způsobem můžu reklamovat sestavu, jež mi stavěl kamarád, co tomu rozumí ?

 

Odpověď:

V první řadě je nutné se obrátit na osobu, která se sestavením zabývala(servis nebo jiná osoba), aby provedla diagnostiku PC. Vadné komponenty je pak třeba reklamovat jednotlivě. Postup reklamace je obdobný jako v případě reklamování zboží, jež nemá autorizovaný servis viz. FAQ: Jak reklamovat vadné zboží u firmy Softcom.
Jako placenou službu náš servis nabízí diagnostiku, testování, demontáž a montáž dle platného ceníku servisních prací.
Při zasílání vlasního PC přepravní službou na diagnostiku je nutné k PC přiložit formou dopisu žádost o placenou diagnostiku. Pro přepravu doporučujeme původní obal nahradit novým a nebo zpevnit, protože svou funkci již splnil a pro další cestu již nemá potřebnou odolnost.

 
 
 
 
­ ­
­
Košík
0 položek
 
0
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Domácí spotřebičeElektronikaFotoHerní konzoleKomponentyNotebookyPeriferiePočítačeSoftwareTelefony
KATALOG
www.softcom.cz
 

 

 
Zobrazit klasickou verzi

© 2021 SOFTCOM Group, spol. r. o.

Technické řešení © 2021 CyberSoft s.r.o.

 
 
 

K provozování našeho webu www.softcom.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.