Postup reklamace dle výrobců, technická podpora, stránky výrobce
Využijte výhod autorizovaných servisů!
Výhodou reklamace nebo opravy v autorizovaném servisu jsou krátké dodací lhůty, případně výměny v servisu nebo přímo u zákazníka.
V případě reklamace máte služby autorizovaného servisu zahrnuté v ceně nákupu.
Každý solidní výrobce má servisní zajištění pro své výrobky. Využijte tedy výhod aut. servisů.
Výhody:
- rychlejší vyřízení reklamace (odpadá zbytečné přeposílání reklamace do aut. servisu), řádově se jedná o týden
- možnost přímé komunikace zákazníka se servisem (s kvalifikovaným servisním technikem)
- není nutné se obtěžovat s cestou do a ze servisu. Reklamace je možné do servisu zaslat např. Českou poštou z místa svého bydliště.
- další možností je osobní podání reklamace v autorizovaném servisu. Dle typu zboží je možná i okamžitá výměna apod.
- u dražších či rozměrnějších výrobků autorizovaný servis řeší dopravu do i ze servisu na vlastní náklady přepravní nebo kurýrní službou.
(tedy pro zákazníky zcela ZDARMA; tato možnost je především u monitorů, notebooků, rozměrnějších tiskáren, domácích spotřebičů atd.)
- nebo je možnost opravy produktu přímo u zákazníka apod.
Další detailní informace naleznete po rozkliknutí tlačítka u dotyčné značky.
Seznam vybraných značek:
~ - 0 - 9 | A | B - D | E - Ch | I - M | N - R | S | T - V | W - Z |
Seznam vybraných značek: