Pobočka v Brně byla uzavřena. Pražská centrála Softcom se postará o zákazníky brněnské pobočky, takže se na nás můžete i nadále s důvěrou obracet. Děkujeme za pochopení

x
 
 
 
 
 

DELL rozšíření záruky PowerEdge R250/ 3 roky Basic NBD ==> 5 let ProSupport NBD/ do 1 měsíce od nákupu/ NPOS

 
 
 
 
Dell
DELL rozšíření záruky PowerEdge R250/ 3 roky Basic NBD ==> 5 let ProSupport NBD/ do 1 měsíce od nákupu/ NPOS
 
 
-8%
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Facebook Google+ Twitter E-mail
Cena s DPH 7 506.80   
Koncová cena 8 159.00   
Cena bez DPH 6 204.00   
Koupit na splátky? splátková kalkulačka

Nákupem získáte: 43.4 bodů  do bonus programu

KódPCDExp0081
Part No.PR250_3OS5PS
Záruka6 Měsíců
Výrobce Dell
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

V košíku můžete k produktu přidat


 

           


 

Související produkty

 
 
 

Související produkt

 
 
 
 

ESET NOD32 Antivirus 10, 1lic na 1 rok, el.licence

<br><br> Využívá sílu milionů uživatelů na zvýšení vaší ochrany proti všem internetovým hrozbám. Pokud nějaký program používá zobrazení na celou obrazovku, ESET NOD32 se automaticky přepne do tichého režimu. Můžete se nerušeně věnovat počítačové hře.

 

612.0 Kč  bez DPH

 

740.5 Kč  s DPH
 
-18%
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  •  
 

Podrobnosti o produktu

 
 
 

Popis produktu:

Dell prodloužení záruky pro PowerEdge R250
Prodloužení záruky pro servery PowerEdge R250 z Basic NBD záruky (3 roky) na ProSupport NBD (5 let) záruku.

Pro objednání záruky budeme potřebovat Service Tag (výrobní číslo) serveru.
Záruku je možné objednat do 1 měsíce od nákupu.

Srovnání DELL záruk uvedeno v přiložené tabulce. Dle potřeby naceníme libovolný typ a délku záruky k novým i již používaným serverům.

Služba Dell ProSupport poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu oblastní podporu hardwaru a softwaru, proaktivní automatizovanou podporu, která zkracuje dobu, po kterou je zařízení mimo provoz a po provedení vzdálené diagnostiky zahrnuje službu na místě. Se službou Dell ProSupport se vám dostává podpory vysoce kvalifikovaných techniků společnosti Dell. Můžete se tak soustředit na to, co je pro vás důležité. S opravou následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.

Se službou ProSupport dostanete:
Proaktivní automatizované rozpoznání a upozornění na závažné problémy pomocí technologie Dell SupportAssist.
Přímý přístup k vysoce kvalifikovaným technikům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Podporu následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
Jeden jediný zdroj pro hardwarovou a softwarovou podporu.


 
 
 
 
 
 
 

Reklamace, technická podpora

 
 
 
Zboží zakoupené u fy. SOFTCOM Group spol. s r.o. . reklamujte u na ší firmy. Více informací naleznete zde: https://www.softcom.cz/eshop/reklamace-a-vraceni_ma60.html
 

Poruchovost: 0%
 
 
 
 
 
 
 

Diskuse (0)

 
 
 
 
 
 
 
 

Komentáře FB

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Poslat info

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
­ ­
­
Košík
0 položek
 
0
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Domácí spotřebičeElektronikaFotoHerní konzoleKomponentyNotebookyPeriferiePočítačeSoftwareTelefony
KATALOG
www.softcom.cz
 

 

 
Zobrazit klasickou verzi

© 2024 SOFTCOM Group, spol. r. o.

Technické řešení © 2024 CyberSoft s.r.o.